Час роботи сервісного центру ПН-ПТ з 9.00 до 18.00, СБ-ВС - аварійне обслуговування
Для зв'язку з аварійного обслуговування контактний телефон служби сервісу (24 години/ 7 днів на тиждень) +38 (095) 230 06 30
ЦЕ ВИГІДНО!
Укладаючи комплексний договір на сервісне обслуговування, крім стандартних послуг із гарантійного обслуговування, Ви отримуєте додаткові переваги:
проведення регламентних діагностичних робіт, які дозволять вчасно оцінити стан Вашого обладнання та запобігти несправності;
знизити непередбачені витрати на ремонт та зменшити втрати від простоїв обладнання;
користуватися послугою "гарячої лінії" на екстрений виклик фахівців;
додаткові знижки на запчастини до 10%, максимально до 25%;
знижки на сервісні роботи до 10%; - статус постійного клієнта, який дозволить Вам придбати насосне обладнання за спеціальними цінами;
спеціальні пропозиції щодо монтажу та пусконалагодження. При укладенні комплексного сервісного договору перший виїзд для отримання інформації про стан обладнання. БЕЗКОШТОВНО!
Гнучка цінова політика дозволить Вам обрати найоптимальніший вид договору. Вартість договору варіюється в залежності від типу насосного обладнання. Якщо у Вашій компанії цілий парк насосного обладнання, ми надаємо значні знижки при укладанні договору – до 40%.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном +38 (056) 372 17 23